Dieta non-stop po dobu delší než tři týdny a ty jsi nastavení sami pro selhání. Čtěte dál a dozvíte se více.

Mohl jsem s názvem tento Chcete -li pokračovat v hubnutí ? Zastavit dieting.The lidské tělo je moudré. Když jsme byli lovci a sběrači , přežití záviselo na zásobování potravinami . Nedostatek potravin vedou k smrti. Takže tělo přizpůsobit : když dodávka potravin je nízký, bodys funkce zpomalí , což snižuje potřebu energie (a potraviny). To je to , jak se jí podařilo zůstat naživu v době hladomoru. I když jídlo bylo k dispozici , to nikdy bylo tři jídladenně. Naši předkové by lovil , podělit se o své kořisti, svátek na den nebo dva, a hledat jídlo again.Today , jídlo je hojné. Přežití neníproblém. Přesto tento evoluční mechanismus komplikuje diety a úbytek hmotnosti. Pokud dieta non stop , vaše tělo funguje zpomalit , své přirozené výdaje energie milovníky , a hubnutí se zastaví : vaše tělo si myslí, že musí chránit sebe od famine.How se dostanete kolem , že střídání období hubnutí s? doby údržby či dokonce mírný přebytek , jako to, co by se stalo, přirozeně stovky tisíc let ago.By , že váš jídelníček v pořadí , dáváte tělu odpočinout. Jeho funkce se vrátit k normální rychlosti , a brzy youre připraven stravy again.Takingpřestávka také pomáhá napsychické boční diety je těžké , a po týdnech omezení , jak se (částečně) reacquainted s oblíbenými potravin jeblessing.ACTION KROK 1Think o posledním youve dieted . Všimli jste si zpomalení vašeho metabolismu ? Symptomy zahrnují nízké energetické hladiny, obecné neštěstí (nebo i mírné deprese tedy není pocit, že něco dělat ), a lightheadedness ... Dieta na delší dobu je také tvrdý na své imunitního systému: dokonce dostal rýmu po 6-8 týdnech do dietu? Od této chvíle secelý týden vypnutí po 3 týdnech dieting.ACTION STEP 2Ask lidé kolem vás whove dieted v případě, že tyto zkušenosti symptoms.ACTION STEP 3For další tipy hubnutí , podívej se na můj níže uvedených webových stránkách .